Bilboardy reklamowe to rodzaj nowoczesnej reklamy zewnętrznej, który pozwala na skuteczną promocję Twojej firmy. Bilboardy są nie tylko efektowne, ale i skutecznie przyciągają uwagę potencjalnych klientów. Poznaj inne zalety bilboardów.
Bilboardy to nowoczesna forma reklamy, która skutecznie przyciąga spojrzenia przechodniów czy kierowców. Coraz więcej firm decyduje się więc na reklamę na bilboardzie, dzięki czemu rośnie nie tylko zainteresowanie potencjalnych klientów, ale i świadomość o istnieniu marki w ogóle.
Co to jest reklama na bilboardzie? Ile kosztuje bilboard?
Bilboardy to nośniki reklamowe o wielkim formacie, najczęściej 6 x 3 m. Cały myk w kwestii bilboardów polega na ich efektownej ekspozycji i przyciągającej treści. Właśnie dlatego tak ważnym jest to, aby zarówno grafika, jak i mieszczące się na bilboardzie hasło, przekaz czy komunikat w możliwie naturalny sposób przyciągały uwagę potencjalnych klientów.
W ofercie większości firm zajmujących się reklamą i marketingiem rodzaje bilboardów wyróżnia się na podstawie dwóch podstawowych kryteriów: lokalizacji oraz wymiarów. W ZnajdzReklame.pl kierują się właśnie wymiarami bilboardów.
I tak, w ofercie ZnajdzReklame.pl mamy do wyboru bilboardy o powierzchni 12m2, co będzie nas kosztować od 590 zł do 1190 zł za miesiąc, lub te o wymiarach 18m2, czyli wydatek rzędu od 1200 zł do 3990 zł za miesiąc.
Kampania reklamowa w ZnajdzReklame.pl
Skutecznie zareklamowanie swojej firmy w dużej mierze jest uzależnione od umiejętnego wykorzystania wspólnego potencjału. Specjaliści pracujący w ZnajdzReklame.pl krok po kroku zaplanują strategię całej kampanii reklamowej dla Twojej firmy, począwszy od darmowej wyceny całego przedsięwzięcia. Ponadto, firma ma do dyspozycji ponad 30.000 powierzchni reklamowych. Dużą popularnością cieszą się bilboardy reklamowe w Warszawie, jednak warto zaznaczyć, że ZnajdzReklame.pl dysponują powierzchniami reklamowymi w 500 miastach całej Polski, co pozwala na kompleksową reklamę na szeroką skalę.
Korzystając z usług firmy ZnajdzReklame.pl możemy zareklamować swoją markę za pomocą różnorodnych powierzchni reklamowych, takich jak bilboardy, citylighty, reklamy umieszczone na autobusach, telebimów czy paczkomatach. Ponadto, możemy także skorzystać z opcji kampanii smsowych czy internetowych.
Dużym atutem, o którym warto wspomnieć, jest profesjonalna pomoc ze strony pracowników ZnajdzReklame.pl na każdym etapie współpracy – także na etapie raportowania. Oznacza to, że zarówno w trakcie, jak i po zakończonej kampanii otrzymujemy raporty, dzięki czemu mamy pełen wgląd dotyczący jej przebiegu oraz skuteczności.
Zalety reklamy na bilboardzie
Reklama na bilboardzie jest z pewnością jedną z najbardziej efektownych form reklamy zewnętrznej. Bilboardy są duże, odpowiednio wyeksponowane i skutecznie przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Oznacza to, że bilboardy są tą formą reklamy, na którą zwracamy największą uwagę – dzięki ich odpowiedniej ekspozycji to właśnie tam szukamy potrzebnych, i mniej potrzebnych informacji. Widzimy więc więcej niż w przypadku innych rodzajów reklamy.
Jednym z ważniejszych zalet bilboardów jest fakt, że nie można ich zablokować. Oznacza to, że ta forma reklamy jest w pewnym sensie nietykalna. Bilboardu reklamowego nie da się wyłączyć, dlatego masz pewność, że dotrzesz do wszystkich odbiorców.
Warto wspomnieć również o liczbach, które nie są tutaj przypadkowe. Przy założeniu, że Twoja reklama jest dobrze przemyślana i zaprojektowana, możesz liczyć na to, że aż 55% przechodniów i kierowców zwróci na nią uwagę. Jeśli komunikat, który na nim zamieścisz będzie sensowny i łatwy do zapamiętania, to najprawdopodobniej aż 80% odbiorców zapamięta ją, i wyszuka jeszcze więcej informacji o Twojej marce. Te liczby mówią same za siebie – skuteczność bilboardów reklamowych jest naprawdę duża!
1 Komentarz
Bardzo estetyczne reklamy są obecnie na mieście, a dodatkowo jeszcze podświetlane w nocy, czyste za szybką, nie popisane bazgrołami